
Mitä opin toisten peleistä? Kaikilla oli hyviä ideoita ja päällimmäisenä jäi mieleeni Johannan kortit, joita voisin käyttää ehkä omassa työssäni hyvinvoinnin parissa. Niistä sai hyvin ideoita ja ne aukaisivat keskustelun, tilanteessa jossa voi olla sulkeutunut ihminen, helppo tapa lähestyä vuorovaikutustilanteessa.
Matemaattinen peli pelikorteilla vaati matemaattista kykyä ja taitoa, se on varmasti helpompi niille, jotka pelaavat korteilla paljon, mutta sain ideasta kiinni kun sain pelata sitä itse, tämä myös harjaannuttaa muistia ja on ihan älyttömän hyvä seurapeli vaikka kesämökillä. Hauska peli. Peli opetukseen somen ja muun tietotekniikan ymmärtämiseen on minulle ja ehkä muutamalle muullekkin juuri omiaan opettamaan mielenkiintoisella tavalla uusia tietotekniikan työkaluja somessa, olisin heti valmis itse pelaamaan kyseistä peliä oppimismielessä, rennosti ja taitavasti kehitetty peli.
Toivoisin itsekin saavani pelata juuri tätä peliä, kun perehdyn somen ja tietotekniikan nykypäivän haasteisiin. Toivottavasti tämä otetaan käyttöön ja työkaluksi arkeen opiskelijoille.
Muihin peleihin en voinut töiden vuoksi osallistua, mutta kommentoin leuettuani niitä täällä blogissa. Oma Hyvinvointi-bingomme Hannan kanssa sai ihan hyvän palautteen ja kehitettävää jäi käytäntöön salassapito- ja tekijänoikeus asioihin sekä aluekarttaan, jolla kuljetaan. Opin myös tämän kautta paremmin käyttämään Qr- koodia työkaluna lisää. Olipa hauskaa yhdessäoloa.

Taina Linna, minecraft, yhdessä pelaaminen, tutor, pelit
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.